Veelgestelde vragen

Op welke dagen verzenden jullie de pakketjes?

Op deze dag verzenden we de bestellingen:

  • Dinsdag voor 17:00uur
  • * Houd rekening met de verzendtijd van postnl*

Kan ik een product retouren?

Het is bij ons niet mogelijk om een product te retouren.

Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben met het product?

Je krijgt van ons een cadeaubon, Het bedrag van de cadeaubon is wat je hebt betaald exclusief de verzendkosten bij ons. Deze is voor onbepaalde tijd 1 keer te gebruiken..

Wat als mijn bestelling niet is binnengekomen?

We vinden het natuurlijk vervelend als je bestelling niet is binnengekomen. Wij zijn niet verantwoordelijk door fouten van postnl. Wij sturen altijd nog een extra foto of het adres klopt, zodat we wel zeker weten dat we het juiste adres erop hebben gezet. Mocht dit gebeuren, stuur dan na minimaal 10 dagen na het ontvangen van het mailtje dat je bestelling is verzonden ons een mail. Dan zoeken we samen met jou een oplossing.

Kan ik een bestelling annuleren 

Als je een bestelling bij ons plaatst gaan wij ervan uit dat je de producten wilt hebben. Daarom is bij ons dit niet mogelijk.

Mijn bestelling ontbreekt, wat nu?

We vinden het natuurlijk vervelend als je bestelling ontbreekt. Bij je bestelling krijg je van ons een formulier, met alle producten die je hebt besteld. Mocht dit gebeuren, stuur dan een foto met het bestelformulier en alle producten. Dan kijken we het na en zoeken we naar een oplossing.

Doen jullie aan ruilsamenwerkingen 

Op dit moment niet.

Doen jullie aan promotor pakketjes?

Op dit moment niet. 

Kan ik jullie promotor worden?

Op dit moment hebben wij al wat promoters. Mochten wij dit nodig hebben kun je dit zien via ons instagram acount.

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin